نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چراغ سبز چرچـی !

چراغ سبز چرچـی !

آلسیو چرچی بازیکن خط حمله تورینو که در این فصل برای تیم ِ همشهری یووه 9 گل بثمر رسانده و 7 پاس ِ گل هم داده در مصاحبه جدید خود از تمایلش برای جدایی از تورینو و پیوستن به تیمی بزرگ برای پیشرفت خبر داد .

" در زمان خود حقیقت مشخص خواهد شد و به آن خواه پرداخت و خواهم گفت که چه چیزی را در ذهن دارم . من در ژانویه مطمئنا در تورینو خواهم ماند و تا پایان فصل ادامه می دهم . من اکنون فقط بر روی سری آ تمرکز کردم و آینده را بعدا خواهید دید "

" من بازیکنی نیستم که قول ِ عشق ابدی به پیراهن تورینو و هواداران این تیم را داده باشم ، من بازیکنی هستم که هر آنچه را که دارم در اختیار تیمم قرار می دهم و برای آن تلاش می کنم . اما هرگز با هوادارا پیمان ِ همیشگی نبسته ام "

" در حال حاضر من به پیشنهادات فکر نمی کنم و تمام تمرکز من بر روی بازی است و این اخبار و پیشنهادات را به مدیر برنامه هایم سپردم ، نمی خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم اما مطمئنا من به فکر پیشرفت هستم و نمی خواهم متوقف شوم "

گفتنی است که یوونتوس به دنبال بازیکن ایتالیایی و 26 ساله تیم تورینو است و ماروتا مذاکراتی را هم با مدیران تورینو انجام داده .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: